Domaine Ceptura Rouge 2007

E straniu, dar acest vin nu mi-a cauzat efuziuni literare, nici dorinta impetuoasa de a deschide un volum de Dostoievski.
Radiografia este seaca si arata "doctorului" esenta unui vin bun, echilibrat, fara a fi extraordinar. Este un cupaj pe baza de Feteasca Neagra cu Merlot si Cabernet Sauvignon
Culoare: rosu rubiniu intens si ceva purpuriu.
Nas: floral si vegetal intens, iar fructul se expune prin prune, cirese, iar lemnul prin ciocolata, pudra de cacao, capucino.
Gust: cafea, prune, coacaze rosii, cirese, smochine. Tanin, aciditate, lemn bine integrat. Da senzatia de echilibru.
Final: usor amarui, vegetal, cu indicii de salvie si ulei de masline.
E un vin echilibrat, rotund, fara a fi exploziv, dar prietenos, puternic (14%) si usor de baut. Daca m-ar fi prins intr-o pasa mai buna, poate mi s-ar fi parut si profund.
Am platit 94 de lei, aici, si l-am luat bine, avand in vedere ca pe evinoteca costa 123 lei.
88 pct.

2 comentarii:

sunmirror spunea...

Un vin intr-adevar bun, dar nu foarte "poetic" in stadiul asta al evolutiei lui. Cine stie, poate peste ceva ani...

George Mitea spunea...

Se prea poate. Am baut vinuri rosii de anul trecut care pareau mai mature. Dar e un vin de calitate, oricum ai lua-o.