Rose Eclipse 2010, Basilescu

Ca orice bautor de vin nu prea ma omor dupa roseuri. :) Am baut cateva care mi-au placut, dar daca simt mirosul specific de acetona, mi se taie entuziasmul. Cineva mi-a spus ca i se trage de la niste filtre, etc. 
De aceea cand dau peste un rose care nu are acest iz, ma simt dator sa il remarc.
Acesta este un cabernet sauvignon si feteasca neagra, 2010, de la Urlati, si are 13,5% alc.
Culoarea foii de ceapa. Olfactiv aminteste de  mere, caise confiate, visine, scortisoara si ceva ierburi aromatice. Gustul trimite in zona cireselor albe, mere, dar si...pandispan cu fructe, impresii dulci-acrisoare. Aciditatea buna sustine edificiul aromatic. Finalul este lung, mineral si dulceag. Alcoolul este foarte, foarte bine integrat.
Acum imi pare nitel rau ca nu l-am descoperit mai devreme, dar la ce sunt bune targurile si festivalurile.

Un rose interesant, usor diferit de restul. De la 25-30 lei in magazinele specializate si restaurante.
83

1 comentarii:

Anonim spunea...

Si mie mi-a placut roseul. E corect facut si are o oarecare tipicitate a soiurilor.
De asemenea, Busuioaca lor e cu totul deosebita.