Punct rosu 2009 Goodpoint/DFR

Partea rosie a private-label-ului Goodpoint, vine din Dealu Mare, mai precis Sahateni. Este o alta abordare a enologului "rezident" Daniel Dorneanu. Un cupaj de feteasca neagra si merlot- 60/40.
L-am gasit un vin ok. Merita 22 de lei. Dar e de baut acum, cred ca e facut ca sa fie baut acum, ceea ce mie imi convine. Experimentul "pastrat jumatatea ramasa in frigider peste noapte" a relevat un vin moale si catifelat, cu tuse gemoase. Nu stiu de ce am inceput cu sfarsitul:) Nasul mi-a amintit de feteasca neagra Crai Nou  pe care am incercat-o acum ceva vreme. Lemn, prune uscate. In gura un melanj dulce-aromat de fructe de padure (afine, coacaze) si magiun de Topoloveni, cu tuse vegetale, de tulpina de mohor. Taninuri bine crescute, prietene cu omul, molicele si dulci.
Merge la pretul acesta. 79 pct.


0 comentarii: