Sa bem cu Tom si Jerry!

Am o fetita de trei ani. Va dati seama ca nu puteam sa scap fara sa cumpar macar o farfurie din colectia "Sa gatim cu Tom si Jerry"...Le stiti, sunt la toate chioscurile de ziare. 
Pachetul contine si o revista in care sunt retetele bucatelor pe care sa le pui ulterior in farfurie. Citesc o astfel de reteta si bang! Sincer, banuiam ca Tom o cam trage la masea (am si vazut vreo doua episoade in care parea cam turmentat), dar chiar si micul Jerry?! Parca-l aud pe Billy Idol zicand "there's nothin' pure in this world". In fotografia alaturata ne invata sa facem un soi de paste la care trebuie sa bem feteasca alba. Asa da, bravo, mai soricelule, m-ai uns la suflet cu recomandarile tale.
Am banuiala totusi ca Tom e genul sauvignon blanc. Mi se pare normal.

Lasand gluma la o parte, desi stiti ca asa ceva nu este posibil 100%, mai ales azi, nu e iesit din comun ca o carte de bucate sa faca referire si la vinul potrivit. Si sigur ca fasciculul care insoteste farfuria este destinat parintilor, ca doar n-o sa se apuce un copil de 4 ani sa faca pappardelle integrale cu timp de preparare 2-3 ore si dificultate ridicata, dar totusi Tom&Jerry si vinuri? Parca e nitel cam mult.

3 comentarii:

Dan spunea...

Probabil e vreun paste/copy dintr-o revista cu profil culinar aaceluiasi trust. Oricum la noi prin presa si pe la edituri 90% din ce iese este paste/copi cu alte coperti..:)
Eu pe Tom il vad cam Chardonnay,Jerry e mai Sauvignon Blanc, ca e mai vioi si proaspat....:))

George Mitea spunea...

de fapt Jerry impartea cu noi o feteasca alba. ca sa vezi.Iar Tom un sauvignon blanc. Probabil ii amintea de propria toaleta

Dan spunea...

Cor
ect, la tipicitatea de soi nu m-am gandit :))